Köszöntök minden új látogatót és olvasót! Remélem kellemes perceket szerzek majd nektek! Itt egy Jacob-Renesmee történetet olvashattok az én meglátásaim alapján! Olvasásra fel! !!!

2010. december 29., szerda

♥ Hírek!!!! ♥

Elnézést kérek mindenkitől amiért ilyen ritkán jelentkezem...de van egy jó hírem, holnap hozom a 37. fejezetet! Valamint szolgálok egy rossz hírrel is ami valószínűleg csak azoknak rossz akik folyamatosan végig követték a történetemet. Szóval a lényeg az, hogy ennek a történetnek hamarosan a végéhez érek ami nem azt jelenti, hogy a napokban még nagyjából 4-5 fejezet várható +/- egy... Kíváncsi vagyok, hogy érdekelne e titeket egy újabb történet és hogy mit olvasnátok szívesen egy újabb Nessie/Jake párosítás vagy esetleg Bella/Edward ?... várom a véleményeket! puszilok mindenkit! Bee

8 megjegyzés:

  1. Szia sajnálom hogy vége ennek a történetnek lassan én személy szerint szívesen olvasnám a folytatását de szívesen olvasnák Edward Bella történetet is :) majd kitalálod mi lesz :)


    Isabella Cullen

    VálaszTörlés
  2. Szia!Kár hogy hammar véget ér ez a történet én megint egy Nessie Jake történetet olvasnák puszi hara

    VálaszTörlés
  3. szia
    én egy farkasos történetet olvasnék: sam-emily, embhry akárkivel
    de most nem jacobos
    amúgy pault mondanám , de azt már írsz
    szia

    VálaszTörlés
  4. Vége lesz?? NE!!
    Én mindkét párosítást nagyon szívesen olvasnám...:P Nem tudok dönteni!! XD

    VálaszTörlés
  5. Szia
    Én is sajnálom hogy mindjárt vége ennek a törinek :S Szívesen olvasnék Jake Nessie storyt de Edward Bella párosítást sem vetem meg :D:D

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    óóóóóóó.... vége?! :'( Nagyon sajnálom.... DE! azért nagyondenagyonzseniálisanszuper happyend lesz?...Nem is tudom milyen történetet olvasnék szívesen....Rád bízom, lepj meg valami fantasztikussal!:D
    Puszi

    VálaszTörlés
  7. Mint azt fent is írtam nem most lesz vége...még nagyjából 5 fejezet lesz...és hogy Happyend-el végződik e?.... majd kiderül :)
    Nem feltétlenül csak Jake/Nessie vagy Bella/Edward párosítás lehet...
    Mindegy várom a további ötleteket és majd hamarosan jelentkezem a 37. fejezettel!
    puszi
    Bee

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Igaz, hogy már tudod én mit szeretnék ha megírnál de leírom, hátha még mások is szavaznak rá: egy Vámpír Naplós vagy Damon-os fanficet. =)

    Sári.

    VálaszTörlés