Köszöntök minden új látogatót és olvasót! Remélem kellemes perceket szerzek majd nektek! Itt egy Jacob-Renesmee történetet olvashattok az én meglátásaim alapján! Olvasásra fel! !!!

2011. március 3., csütörtök

♥ 38. fejezet - Veszteség ♥

VESZTESÉG

(Jake szemszög)

Bármennyire is szeretnék mindig Nessie mellett lenni, hogy bármikor megvédhessem, nem tehetem. Most is itt ülök és keservesen várom, hogy kicsengessenek végre és újra mellette lehessek. Az óra csak kattogott és kattogott a percek pedig idegromboló lassúsággal vánszorogtak. Aztán végre a mutató elérte a kívánt számot és a csengő hangos ricsaja jelezte végre mehetek. Amint kiléptem a folyosóra az eddig érzett furcsa rossz érzés erősödni kezdett és nem tudtam miért. Mivel sem Nessie sem Lili nem volt a megbeszélt helyen, a lányok pedig már elhagyták az öltözőt, feszült figyelemmel kerestem őket, de akármennyire is néztem nem láttam sehol sem. Tisztában voltam azzal, hogy nélkülem nem mentek volna el, de akkor mégis hol lehetnek? Gondoltam megnézem az ebédlőben hátha kedvük támadt beugrani oda, de hamar rá kellet jönnöm, hogy ez a feltevésem is téves volt. Egyre idegesebb lettem, már az egész iskolát átkutattam, de sehol, és a telefonja is válaszolatlanul csak csöngött és csöngött. Az iskola parkolójába érve láttam, hogy az autó továbbra is ott áll ahol reggel hagytuk. Hihetetlennek tűnt, de egyre biztosabb voltam abban, hogy a lányok eltűnésének köze van Kevinhez, ami elég volt ahhoz, hogy a vörös köd elöntse a józan eszem. Fel kellett hívnom Edwardot, hogy megbizonyosodjak arról, hogy bármennyire is minden arra utal, de nincs igazam és Nessie elment valamelyik Cullennel. A telefon épp csengett egyet és már fel is vették.

– Mondjad Jacob! – Edward hangja nyugodt volt.

– Edward, mondd, hogy Nessie és Lili veletek van. – Olyan gyorsan hadartam, hogy talán egy emberi fül meg sem értette volna.

– Nem, Jake, hisz veled mentek el reggel az iskolába. – Már az első szó után minden reményem elszállt. Nincs velük. Kevin.Halooo Jake. Mi a baj? Hallod itt vagy?

– Itt vagyok – mondtam, bár az agyam valahol teljesen máshol járt. Kevint akartam. Minden vágyam az volt, hogy kinyírjam a férget.

– Jake mi történt? – kérdezte Edward, most már kicsit sem nyugodtan.

– Nem tudom, mire kijöttem az óráról nyomuk veszett. Az autó még mindig itt áll a parkolóban. Meg kell találnom őt!

– Jake, nyugodj meg mindjárt ott vagyunk. Ne menj addig sehova! – És már meg is szakította a vonalat. Tudtam, hogy egy-két perc és mind itt lesznek, de ezt a két percet is elképesztően nehéz volt tétlenül eltölteni. Épp elment az utolsó ember is az iskolából, amikor befutottak Cullenék.

– Jake mondd el mi történt. – Bella azonnal odarohant hozzám.

– Amit mondtam egyszerűen eltűntek. Biztos vagyok benne, hogy az féreg vitte el őket. – Míg én Edwarddal és Bellával azon gondolkodtam merre vihette el őket, addig a többiek körbe járták a környéket hátha találnak valami nyomot. Időközben Paul és a többiek is megérkeztek. Mondanom sem kell, hogy Paul milyen állapotba került amint meghallotta mi történt.

– Szerencsére Nessie és Lili illatát nem tudta eltüntetni. Felvitte őket a hegyekbe. Tisztán követhető a nyom – mondta Jasper.

Akkor induljunk – jelentettük ki egyszerre Paullal.

– Nem tudhatjuk, hogy egyedül van-e és még ha egyedül is van, akkor sem tudjuk mi mindenre képes még. – Carlisle próbált most is józanésszel gondolkodni, de engem egyáltalán nem érdekelt semmi más, csak, hogy Nessie-t újra a karjaimban tarthassam.

– Carlisle minden tiszteletem a magáé, de nem bírok itt ülni és morfondírozni azon, hogy hányan vannak… mennem kell – mondtam. Nem tudom mit láthatott a szememben, de az biztos, hogy elég volt ahhoz, hogy a véleményét megváltoztassa.

– Rendben, akkor induljunk. – Nem kellett kétszer mondani senkinek sem, mindenki azonnal elindul a nyomok irányába. Már olyan tíz perce úton lehettünk, amikor az illatok egyre intenzívebbé váltak. Valahol a közelben lehettek, így mind megálltunk, majd Edward beszélni kezdett.

– Nagyjából egy kilométerre lehetünk tőlük. Úgy gondolom több irányból kéne támadnunk –mondta. Mindenki egyetértett vele így külön csapatokat alkottunk. Míg én Edwarddal, Bellával, Jareddel, és Alice-szel alkottuk az egyiket, Emmett, Seth, Esme, Carlise és Leah a másikat. A harmadik csapat Rosalie, Jasper, Paul, Sam, Quil és Embry-ből állt.

Amint megtárgyaltuk ki merről támad, azonnal útnak eredtünk. Alig vártam, hogy megpillantsam Nessie-t, hogy lássam minden rendben van és nem tett vele semmit az a rohadék, de ami még ennél is erősebb vágy volt az az ölési vágy. Minden porcikámmal arra koncentráltam, hogy örökre eltüntessem Kevint erről a Földről. Mikor már csak pár méter választott el minket a háztól, hirtelen füstszagot kezdtünk el érezni és amint felnéztünk az égre hatalmas füstfelhőket láttunk a levegőben szállni. Természetesen mind, ha lehetséges még nagyobb sebességre kapcsoltunk és akkor egy hatalmas sikoly süvített tőlünk nem messze. Egy egész röpke pillanatra mindannyian megtorpantunk, de aztán futottunk tovább. Szinte már nem is érintette a talajt a lábunk annyira siettünk. Amint kiléptünk a fák közül megláttunk egy hatalmas házat, amit egyre magasabban nyaldostak a lángok. Mikor mindenki megérkezett tekintetem azonnal találkozott Pauléval. Azonban tekintetét azonnal elkapta amint meghallotta Lili kiabálását az emeletről. Gondolkodás nélkül visszaváltozott, majd hipp-hopp az ablakpárkánynál volt. Egyre csak az zakatolt a fejemben, hogy meg kell találnom Nessie-t. Az ablakon keresztül látni lehetett, hogy a tűz egyre nagyobb és nagyobb, de az ajtót még nem érte el, így miután én is visszaváltoztam, nekiiramodtam és az ajtót betörve megpillantottam Őt. Annyira fáradtnak és megviseltnek látszott, de még mindig Kevinnel harcolt. Úgy látszott annak a szemétnek a tűz sem árt, mert még mindig élt. Rögtön megpróbáltam magamra terelni a figyelmet, hátha úgy könnyebbé teszem számára a küzdelmet. A nevét kiabálva próbáltam egyre közelebb férkőzni hozzájuk, de nem volt annyira egyszerű, mert a ház nagy része már lángokban állt. Fél füllel hallottam amint a többiek is hangosan kiabálják Nessie nevét, de nekik esélyük sem lett volna az itt eluralkodott káosz ellen. Már csak pár lépés választott el tőlük, amikor a tekintetünk összeforrt. Annyira sokat mondó volt a pillantása. Láttam benne minden irántam érzett szeretetét és féltését, de ami igazán megrázó volt számomra az a gyönyörű szemeiben megbúvó félelem, amit képtelen volt elrejteni előlem. Aztán ajkain tisztán leolvashatóan kimondta nevem s már tudtam, készül valamire.

– Sajnálom… – Először fogalmam sem volt miért kér tőlem bocsánatot, de aztán hirtelen hatalmas lángcsóvák lobbantak előttem és mindenhol körülöttük. Próbáltam áttörni ezen a falon, de meghallottam amint a fa megreccsen, majd abban a pillanatban a házat tartó egyik faszerkezet beszakad így egy újabb akadályt létrehozva előttem. Tudtam, hogy ő tette, hogy mindez Nessie műve volt, de nem akartam elhinni, hogy ezt tette velem. Nekem kéne őt megvédenem nem pedig fordítva. Az az érzés, ami akkor a hatalmába kerített leírhatatlan. Egyszerre éreztem magamban fortyogó dühöt, félelmet, mérhetetlen fájdalmat, kétségbeesést és olyan mértékű szerelmet, amilyet még sosem. Nem akartam elveszíteni őt, hisz mindenem ami csak volt az életben semmi sem ért fel azzal amit ő jelentett nekem. Az agyam teljesen elborult, az előbbi érzések hirtelen csaptak át gyűlöletbe, amit Kevin iránt tápláltam. Hirtelen hideg kezek érintését éreztem magamon. Mikor hátra néztem láttam amint Emmett és Jasper állnak mögöttem és próbálnak kiráncigálni engem onnan. Nem tudtam felfogni miért akarnak engem onnan kivinni, hiszen ki kellet szabadítanom Nessiet.

– Hagyjatok! – ordítottam az arcukba, de ők annál erősebben rángattak. Nem akartam megsebesíteni őket, de egyre közelebb kerültem ahhoz, hogy átváltozzam a testem remegésektől rázkódott.Menjetek a közelemből. Ne nyúljatok hozzám! – kiabáltam tovább, de mintha meg sem hallották volna. Emmett hirtelen megragadott, majd kiugrott velem az ajtón. Alig bírtam magam türtőztetni, már nagyon az átváltozás határán voltam.

– Engedjétek most már el! – mondta nekik Edward, mire mindketten levették rólam a kezüket. Fortyogtam az idegtől, villámot szóró szemekkel bámultam Edwardot és a két idiótát, amiért kihoztak onnan.Jacob nyugodj meg kérlek. Nessie kért meg engem, hogy hozzunk ki onnan. Azt mondta van egy terve.

– Csodálatos, és szerintetek sikerül egyedül elbánnia azzal a vérszopóval? Hm? Engedjetek vissza! – kiáltottam, de senki nem mozdult egy tapodtat sem, ugyanis időközben a többiek beálltak a ház elé, hogy még véletlenül se tudjak visszajutni oda.

– Már elkezdte – mondta Edward, amit ugyan senki sem értett rajta kívül.Nessie megpróbálja elterelni Kevin figyelmét. Levetíti neki a hétvégéteket – magyarázta. A hétvégét… életem legszebb két napját. Aztán eszembe jutott, hogy mindezt Edward is látja, ami nem éppen a legjobb dolog, most azonban mégsem tudott érdekelni. – Úgy tűnik beválik – folytatta tovább.Próbálja mindkét képességét használni egyszerre. – Így is eléggé kimerültnek látszott. Fogalmam sem volt róla, hogy milyen hatással lehet rá, ha ekkora erőt fejt ki.Ez az kicsim menni fog! – Mind ott álltunk és csak néztük a lángoló házat, hallgattuk amint Edward magyarázza, mi történik éppen, de nekem nagyon rossz érzésem támadt. Valami, amit nem tudtam megmagyarázni.Neee Nessie!! Valami történt. Ki kell hoznunk onnan! – kiáltotta Edward majd mindenki próbált a ház még ép részein bejutni. A kétségbeesés borzasztó volt és akkor megláttam őt, ott feküdt a padlón. A teste tele volt apró sebekkel és horzsolásokkal. Azonnal odarohantam, felkaptam az ölembe és kirohantam vele a házból. Nem foglalkoztam semmivel így észre sem vettem, amikor megégett a bőröm már csak akkor, amikor kiértünk. Letettem a földre a doktor pedig azonnal odasietett, hogy megvizsgálhassa. Valami nem volt rendben, hisz a tűznek nem szabadott volna ártania neki. Hirtelen furcsa csend kerekedett. Nem hallottunk semmi különöset. Mindenki körülöttünk állt. Paul és a falka többi tagja néhány perccel ezelőtt ment el, felmérni az esetleges tettestársak számát. Akkor abban a pillanatban megértettem miért volt olyan különös az a csend… mert Nessie szíve nem dobogott többé.

"Utolért a végzetem. A rabja vagyok. Rabja a saját lelkiismeretemnek. Örökké éget a szeretett lány iránti vágy. Velem mindig veszélyben van – veszélyben azoktól, akik ellen harcolok. Nélküle magányosan járom az utam. Az én történetem mindig az ő elvesztéséről szól… és mindennap felteszem magamnak a kérdést, hogy még meddig fogom bírni a magányt?"

11 megjegyzés:

  1. Szia!Ne ne ne ne!Nem halhat meg,kérlek hozd visza Nessiet kérlek,am jó lett várom a kövit puszi niki

    VálaszTörlés
  2. Most tényleg meg hal hát remélem nem mert én annyira szeretem ezt a történetet ne romboljál le bennem mindent.

    VálaszTörlés
  3. Helloka!

    Mindkettőtöknek nagyon szépen köszönöm, hogy írtatok nekem. Mint már mondtam nem árulok el titkot azzal ha elmondom Nessie sajnos tényleg meghalt... de ettől függetlenül lesz még mit olvasnotok, hiszen még hátra van két fejezet.
    Még egyszer köszönöm!
    sziasztok
    Bee

    VálaszTörlés
  4. Szia Bee
    Nagyon tetszenek a történeteid és úgy megsajnáltam Jaket, hogy még a sírtam is egy kicsit, de azért is vagyok szomorú mert mindjárt vége:(
    DE NAGYON JÓ LETT! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Annyira örülök hogy visszatértél! :D Ez a rész még mindig hihetetlen! Jacob szemszögéből még inkább szívfacsaró! Sikerült átéreznem, hogy Jacob milyen erős érzéseket táplál Nessie iránt! Amikor olvastam a kis idézetet a végén és a kis hozzászólásodat, ha Nessi valóban meghalt akkor... legelőször kétségbe estem, de aztán , különböző variációk kezdtek pörögni az agyamban és egy csomó folytatási lehetőség állt össze. Például. elvileg nem dobog a szíve, de hát a többi vámpíré se dobog! Ez ilyen szempontból nem biztos hogy jelent valamit, lehet hogy Nessi is teljesen vámpír lesz? vagy egy teljesen más hihetetlen képességekkel rendelkező lény?! Vagy netán szellem, lidérc? Vagy tényleg halott, "kiírtad" a történetből(valamilyen szinten) és Jacob szenvedése és az új bevésődés megtalálása lesz a következő fejezetekben? Netán születik egy kisgyerek aki teljesen hasonlít Nessire, és Jacob újból megvárja, hogy felcseperedjen?! Vagy már egy felnőtt Nessie hasonmás lesz az?! Kíváncsian várom, hogy mi lesz a következőkben, hogy a tippeim közül valami megvalósul, vagy teljesen tévúton járok! :D
    Siess a kövivel!
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. szia
    nagyon tetszett a fejezet
    nagyon várom a frisst
    kíváncsi vagyok h mi lesz a tűzzel és nessivel
    szia

    VálaszTörlés
  7. ááááááááááááááááááá xD
    azért te is tudod, hogy hol kell abbahagyni :)
    nagyon jó feji lett, most jutottam oda, hogy a töri végére érjek, és egyszerűen imádom :D
    akkor most egy pár fejezeten keresztül olvashatod itt a hablatyolásaimat :)
    nagyon jóóóóóóó lett :D cserkészbecsszó "kisujjbegörbítés"
    kíváncsi leszek, hogy mi lesz Nessie-vel...
    ez erősen utalás volt, hogy súghatnál :D
    na puszillak, Fancsy

    VálaszTörlés
  8. Szia!Nagyon jó lett,rem Nessie vissza jön,mert Jake-nek és Nessie-nek örökre együtt kell leniűk,várom a kövit puszi

    VálaszTörlés
  9. Szia Gabica!!

    Amint megláttam mennyit írtál mosolyra húztam a szám :D
    Nos....Örülök, hogy sikerült eljuttatnom, hozzád a közleni valóját mindennek és annak is örülök hogy ilyen véleménnyel vagy róla. Természetesen nem állt szándékomban kétségbe ejteni téged és senki mást, de ennek így kellett történnie... Ami a különböző fantázia dús ötleteidet illeti... nem mondhatok rá mást minthogy nem tudhatjuk mit találok még ki a furmányos agyacskámmal :D de mindenesetre nagyon tetszettek a változataid :D
    Köszönöm szépen hogy írtál nekem.
    puszi
    Bee

    VálaszTörlés
  10. Kedves Névtelen
    Mindenre hamarosan fény derül, addig is köszönöm hogy írtál!
    szia
    Bee

    VálaszTörlés
  11. Szia Fancsy!
    :D :D most mit mondhatnék ?
    Tetszik a jókedved és az hogy ennyire szereted amit csinálok! Igaz ez a történet már csak rövid ideig tart hiszen még két fejezet és vége de remélem a másik blogom is legalább ennyire elnyeri a tetszésed és ott hablatyolsz majd tovább :D
    puszillak
    Bee

    VálaszTörlés