Köszöntök minden új látogatót és olvasót! Remélem kellemes perceket szerzek majd nektek! Itt egy Jacob-Renesmee történetet olvashattok az én meglátásaim alapján! Olvasásra fel! !!!

2011. április 2., szombat

♥ Legjobb részek ♥

Drágáim!

A szavazás nyerte nem más lett, mint Nessie a második helyen nem sokkal lemaradva pedig Jacob. A bronzérmes pedig az örök kedvenc Edward lett. Ami meglepő, hogy azok is kaptak szavazatot, akik nem éppen a kedves karakterek közé tartoztak, de úgy látszik, még ők is tudnak szerethetőek, lenni.

Most pedig arra lennék kíváncsi, hogy melyik az a rész, ami a leginkább tetszett nektek az elmúlt hónapokban. Nagyon örülnék neki, ha megírnátok nekem ide kommentárba.

Sokat jelentene nekem!

Előre is köszönöm

Bee

3 megjegyzés:

  1. Szia!Ősszinténaz össze fejezet tetszet d a legjobban amikor Nessie és Jake össze jöttek,n meg amikor Nessie Jake-nél aludt,rem írsz mjd egy új törit,puszi niki

    VálaszTörlés
  2. Nekem az a resz tetszik mikor Jakob es Nessie bevaljak egymasnak hogy szeretik egymast.

    A masadik helyen pedig mikor Nessienek megjelenik az uj ereje.

    VálaszTörlés
  3. persze hogy benne vagyok a linkcserében:D ki is raklak, és ha van kedved nézz be a másik blogomra is:D
    www.paulandzoey.blogspot.com
    www.storywithhe.blogspot.com
    ja és nagyon tetszik:D
    igyekszem a frissel:D
    puszi:D

    VálaszTörlés