Köszöntök minden új látogatót és olvasót! Remélem kellemes perceket szerzek majd nektek! Itt egy Jacob-Renesmee történetet olvashattok az én meglátásaim alapján! Olvasásra fel! !!!

2010. július 5., hétfő

Eclipse élménybeszámolóm! :)

Huhhh azt se tudom hogy mit írjak ......... Először is FANTASZTIKUS volt!!! :) Rengeteg dolog benne volt a könyvből sőt szinte minden.....David Slade igazán hű maradt Stephenie Meyer gondolataihoz. Imádtam azt a részt amikor Edward Megkérte Bella kezét és az igent mondott neki. Imádtam a sátras jelenetet :) A harc jelenet nagyon látványosra sikerült és igazán izgalmas volt. Edward rengeteget mosolygott benne és ez nagyon jól állt neki!! :) Be kell hogy valljam Bella és Jacob második csókja igen jóra sikerült, de Jacob akkor sem Edward....És akkor a nagy kérdés amit minden film és könyv után felteszünk....Team Edward vagy Team Jacob? Azt kell hogy mondjam a véleményem változatlan TEAM EDWARD!! :) Edward a LEGjobb!!! Kíváncsi vagyok a ti véleményetekre is a filmről nyugodtan írjátok meg!! Puszilok mindenkit! A frissel meg igyekszem! Már megírtam csak fel kell tennem!

1 megjegyzés:

  1. hát én elolvastam a könyvet és nagyon tetszett már alig vártam a filmet és amikor néztem a moziba egy kicsit csalódtam mert a legjobb részeket kihagyták amiknél a legjobban nevettem meg aminél a legjobban izgultam végül is a csatát nagyon jól megcsinálták, a film is jó volt de ha valaki megkérdezte volna miután megnéztem hogy ez az e amit olvastam én rá vágtam volna hogy, nem de nagyon hasonlítanak egymásra, most a Hajnalhasadást olvasom és remélem abból több jelenet lesz benne mert nagyon jó + szerencsére úgy döntöttek hogy két részben lesz megcsinálva.

    VálaszTörlés