Köszöntök minden új látogatót és olvasót! Remélem kellemes perceket szerzek majd nektek! Itt egy Jacob-Renesmee történetet olvashattok az én meglátásaim alapján! Olvasásra fel! !!!

2010. július 30., péntek

♥ Könyvajánló! Egyszerűen Fantasztikus!! ♥

Hello mindenki! A napokban pontosabban ma hajnalban olvastam egy fantsztikus könyvet! Mindenkinek ajánlom! A főhősnő szimpatikus és férfi...szívdöglesztő! :):D EGY SZENT ESKÜ. EGY BUKOTT ANGYAL. EGY TILTOTT SZERELEM. A romantika nem szerepelt Nora Grey tervei között. Az iskolában egy sráchoz sem vonzódott különösebben, akármennyire is próbálta erőltetni legjobb barátnője, Vee. Aztán feltűnt Folt. Simulékony mosolyával és tekintetével, amivel mintha a lány veséjébe látna, Folt legjobb belátása ellenére is vonzza Norát. Azonban néhány rémisztő találkozás után Nora már nem tudja, kiben bízzon. Úgy tűnik, Folt mindenhol ott van, ahol ő is, és többet tud róla, mint a legközelebbi barátai. Nora nem tudja eldönteni, hogy a fiú karjaiba kellene-e omlania vagy inkább menekülni és elrejtőzni előle. És mikor megpróbál válaszokat találni, egy olyan igazságot fedez fel, ami sokkal nyugtalanítóbb, mint amit Folt közelsége okoz. Végül egy ősi csata közepén találja magát, halhatatlanok és bukottak között és mikor arra kerül a sor, hogy ki mellé álljon, a rossz választás Nora életébe kerül. Bevallom F♥lt egyszerűen elvarázsolt! Titokzatos, rossz fiú akitől tudod, hogy jobb minnél nagyobb távolságot tartanod mégis minden porcikáddal utána vágyódsz! Szóval Folt, helyet kapott Edward mellett a szívemben! Bár Edward-é az első!

2 megjegyzés:

  1. Igen, én is olvastam már egy párszor és nagyon imádtam :D Folt nagyon tuti :D Lesz második rész is, Crescendo címmel, de még angolul se adták ki. Aszem majd Novemberben. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Loveiny!

    Igen Folt tuti pasi/angyal! Igen láttam egy könyv borítót amire ez volt írva....köszi hogy szóltál! Biztosan elolvasom, mert ez is iszonyatosan megtetszett!

    VálaszTörlés